Угода користувача

Загальні положення

Година заїзду – 14 год. 00 хв. – година за місцевим часом, після настання якої здійснюється поселення
Гостей у Готель. Розрахункова доба – період часу з 14.00 год. поточного дня до 12.00 год. наступного дня за місцевим
часом.
*Ранній заїзд – період часу з 7.00 год. до 14.00 год. поточного дня за місцевим часом. Оплачується в
розмірі 50% від вартості доби.
*Пізній виїзд – період часу з 14.00 год. до 19.00 год. поточного дня за місцевим часом. Оплачується в
розмірі 50% від вартості доби.
*Дана послуга надається лише при бронюванні номера на термін від 1 доби.

1. Бронювання
1.1. Прийняте гостем рішення про бронювання автоматично передається за його дорученням до нашого
відділу бронювання.
1.2. Бронювання вважається прийнятим і погодженим з моменту отримання Готелем замовлення та повної
або часткової передоплати.
1.3. На даному сайті послуги бронювання відбувається без справляння з клієнта додаткової плати за систему
бронювання. З цієї причини забороняється перепродавати номера (послуги), заброньовані через систему
бронювання сайту. Крім того, не допускається перездача своїх номерів третім особам за цінами, що
перевищують вартість, зазначену в системі бронювання на сайті готелю Едем.

2. Договір і оплата

2.1. Договір про надання послуг укладається під час бронювання безпосередньо між вами і готелем Едем.

Зроблене замовлення можна оплатити будь-яким із запропонованих системою способів. Звертаємо вашу увагу
на те, що готель Едем може встановлювати обмеження щодо вибору способів оплати:

2.2. Щоб здійснити оплату номерів (послуг) банківською картою або електронними грошима через систему з
використанням інтернет-еквайрінгу, у вікні платіжної системи з використанням власної банківської карти або
електронного гаманця Ви вносите вартість першої доби проживання в засобі розміщення або іншу суму,
зазначену засобом розміщення на формі бронювання. Якщо в процесі бронювання Ви оплачуєте неповну
вартість заброньованих номерів (послуг), решту суми замовлення ви оплачуєте по приїзду до готелю на стійці
реєстраці;
2.3. При використанні способу оплати «Гарантування броні банківською картою» Ви вводите в відповідні поля
інформацію по вашій банківській картці. Зазначена інформація передається до готелю Едем по захищених
каналах зв’язку через безпечний сервер для гарантування вашого бронювання. Готель Едем самостійно приймає рішення про зняття або блокування на Вашій банківській картці коштів, еквівалентних сумі
бронювання.
2.4. При безготівковому розрахунку попередньо сплачується 100% замовлених послуг. Інші засоби розміщення
можуть встановлювати інший розмір передоплати. Розмір передоплати повідомляється в процесі бронювання.
Оплату за безготівковим розрахунком можуть виробляти юридичні і фізичні особи. Оплата повинна бути
здійснена протягом 3 робочих днів після отримання рахунку на оплату заброньованих номерів (послуг). Деякі
засоби розміщення встановлюють обмеження по бронюванню номера з оплатою безготівковим
перерахуванням за кілька днів (за загальним правилом за 5 днів) до передбачуваної дати заїзду.
2.5. При оплаті на місці заброньованих номерів (послуг) Ви оплачуєте замовлення готівкою одразу після
прибуття в готель Едем.

Увага! Готель Едем має право надання безповоротних тарифів. За умовами зазначених неповоротних тарифів, в разі скасування броні або незаїзду гостя внесена ним передоплата (повністю або частково) не підлягає
поверненню і залишається в готелі Едем в якості штрафної санкції. Рекомендуємо уважно ознайомитися з
умовами спеціальних пропозицій до завершення процесу бронювання.

2.6. Резервування номерів проводиться безпосередньо при бронюванні. Підтвердження броні (ваучер) буде
надісланий по електронній пошті одразу після оформлення замовлення на адресу вказану вами при

оформленні замовлення. Рекомендується роздрукувати і зберегти його. Крім того, ваучер підтверджується,
однак через технічні причини готель Едем не може перевірити факт доставки підтвердження по електронній пошті. При цьому бронювання своєї сили не втрачає.

3. Зміна замовлення

Гість може змінити Замовлення на бронювання номерів не пізніше, ніж за 3 дні до дати заїзду шляхом
направлення до Готелю повідомлення у письмовій формі на електронну пошту info@hotel-edem.lviv.ua*.
*Замовлення можна змінити лише за умови наявності вільних категорій номерів.
Попередньо перевіривши умови ануляції броні, Ви можете скасувати існуючу бронь і оформити нову по
параметрам, що Вас цікавлять через систему бронювання.

4. Анулювання замовлення

4.1 Гість може анулювати Замовлення на бронювання номерів.
Анулювання поділяється на три види:
своєчасне анулювання без застосування штрафних санкцій – відмова замовника від використання
заброньованих послуг не пізніше ніж за три доби до дати запланованого заїзду (шляхом направлення до Готелю
повідомлення у письмовій формі на електронну пошту info@hotel-edem.lviv.ua)*;
пізнє анулювання – анулювання у термін протягом останніх трьох діб перед заїздом з застосуванням штрафних
санкцій в повному обсязі (шляхом направлення до Готелю повідомлення у письмовій формі на електронну
пошту info@hotel-edem.lviv.ua)*;
неприбуття з застосуванням штрафних санкцій в повному обсязі.
*Дане правило не поширюється на групові бронювання.
Неприбуття
При відсутності поселення Гостей у Готель до 18 год.00 хв., Готель о 18 год. 00 хв. Дня заїзду може анулювати Замовлення, яке не підтверджене Гарантійним листом Гостя або перерахуванням коштів.

4.2. У разі використання електронної оплати, а саме банківської карти або електронних грошей, грошові кошти
будуть повернені на банківську карту або електронний гаманець, за допомогою яких було здійснено оплату
бронювання, протягом 45 робочих днів з моменту отримання нами повідомлення про анулювання броні. Час
між операцією повернення і реальним зарахуванням грошей на рахунок клієнта залежить від внутрішніх
банківських процедур і внутрішніх процедур платіжних систем.

4.3. При скасуванні замовлення рекомендуємо вам зв’язатися нами для вирішення питання повернення грошей
зручним для Вас способом.

4.4. У випадку пізнього анулювання замовлення або незаїзду гостя готель Едем вправі застосувати до клієнта штрафні санкції.

Правила пізнього скасування, а саме терміни і розмір штрафної санкції, встановлюються кожним засобом
розміщення самостійно. Необхідно в процесі бронювання уважно читати умови бронювання, правила що
застосовуються для спеціальних пропозицій, а також умови пізнього анулювання, зазначені на сторінці готелю
Едем, на формі бронювання і в ваучері.

У разі передчасного від’їзду клієнта, готель не забов’язаний здійснювати процедуру заселення раніше зазначеного у ваучері часу.

5. Вартість номерів і послуг засобів розміщення
5.1. Всі ціни, зазначені в системі бронювання сайту, визначаються готелем Едем та діють для всіх випадків
бронювання в рамках системи онлайн-бронювання сайту готелю Едем за параметрами, встановленими
засобами розміщення.

5.2. Бронювання проводиться за цінами, що діють в період передбачуваного проживання. Засіб розміщення
гарантує, що заявлена ​​в системі вартість номерів і послуг має обов’язкову силу для кожного бронювання.

5.3. Всі ціни дійсні за один номер на обраний період проживання, включаючи послуги, зазначені в описі
номера, які не підпадають під категорію платних послуг. Ціни можуть не включати деякі податки і збори, що
встановлюються місцевими органами влади.

5.4. Всі ціни в системі онлайн-бронювання сайту готелю Едем вказані в гривнях.

6.Захист інформації

6.1. Щоб дізнатись більш детально про захист інформації ознайомтесь із Положенням про конфіденційність
інформації та захист персональних даних

7. Відповідальність

 

 

7.1. Готель не несе відповідальності за неналежне, несвоєчасне виконання  своїх зобов’язань у випадку надання гостем недостовірної або помилкової інформації.

7.2. Готель і гість несуть відповідальність за виконання своїх зобов’язань відповідно до чинного законодавства України і положень цього Договору.

7.3. Готель або гість звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов’язань, якщо невиконання є наслідком форс-мажорних обставин як: війна або військові дії, землетрус, повінь, пожежа та інші стихійні лиха, що виникли незалежно від волі надавача послуг і / або гостя після укладення цього договору. Сторона, яка не може виконати свої зобов’язання, негайно повідомляє про це іншу Сторону.

 

8. Конфіденційність і захист персональних даних.

8.1. Надаючи свої персональні дані на сайті готелю при реєстрації або оформленні Замовлення, клієнт надає Готелю свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», без обмеження терміну дії такої згоди.

8.2. готель зобов’язується не розголошувати отриману від клієнта інформацію. Не вважається порушенням надання готелем інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з готелем, в тому числі і для виконання зобов’язань перед клієнтом, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.

8.3. Клієнт несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Готель не несе відповідальності за неякісне виконання або невиконання своїх зобов’язань у зв’язку з неактуальністю інформації про гостя або невідповідністю її дійсності.

9. Інші умови

9.1. Цей договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.

9.2. Усі спори, що виникають між готелем та гостем, вирішуються шляхом переговорів. У випадку недосягнення врегулювання спірного питання шляхом переговорів, готель та/або гість мають право звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.

9.3. Готель має право вносити зміни до цього Договору в односторонньому порядку, передбаченому п. 5.2.1. Договору. Крім того, зміни до Договору також можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін в порядку, передбаченому чинним законодавством України.