Угода користувача

Загальні положення

Година заїзду – 14 год. 00 хв. – година за місцевим часом, після настання якої здійснюється поселення
Гостей у Готель. Розрахункова доба – період часу з 14.00 год. поточного дня до 12.00 год. наступного дня за місцевим
часом.
*Ранній заїзд – період часу з 7.00 год. до 14.00 год. поточного дня за місцевим часом. Оплачується в
розмірі 50% від вартості доби.
*Пізній виїзд – період часу з 14.00 год. до 19.00 год. поточного дня за місцевим часом. Оплачується в
розмірі 50% від вартості доби.
*Дана послуга надається лише при бронюванні номера на термін від 1 доби.

1. Бронювання
1.1. Прийняте гостем рішення про бронювання автоматично передається за його дорученням до нашого
відділу бронювання.
1.2. Бронювання вважається прийнятим і погодженим з моменту отримання Готелем замовлення та повної
або часткової передоплати.
1.3. На даному сайті послуги бронювання відбувається без справляння з клієнта додаткової плати за систему
бронювання. З цієї причини забороняється перепродавати номера (послуги), заброньовані через систему
бронювання сайту. Крім того, не допускається перездача своїх номерів третім особам за цінами, що
перевищують вартість, зазначену в системі бронювання на сайті готелю Едем.

2. Договір і оплата

2.1. Договір про надання послуг укладається під час бронювання безпосередньо між вами і готелем Едем.

Зроблене замовлення можна оплатити будь-яким із запропонованих системою способів. Звертаємо вашу увагу
на те, що готель Едем може встановлювати обмеження щодо вибору способів оплати:

2.2. Щоб здійснити оплату номерів (послуг) банківською картою або електронними грошима через систему з
використанням інтернет-еквайрінгу, у вікні платіжної системи з використанням власної банківської карти або
електронного гаманця Ви вносите вартість першої доби проживання в засобі розміщення або іншу суму,
зазначену засобом розміщення на формі бронювання. Якщо в процесі бронювання Ви оплачуєте неповну
вартість заброньованих номерів (послуг), решту суми замовлення ви оплачуєте по приїзду до готелю на стійці
реєстраці;
2.3. При використанні способу оплати «Гарантування броні банківською картою» Ви вводите в відповідні поля
інформацію по вашій банківській картці. Зазначена інформація передається до готелю Едем по захищених
каналах зв’язку через безпечний сервер для гарантування вашого бронювання. Готель Едем самостійно приймає рішення про зняття або блокування на Вашій банківській картці коштів, еквівалентних сумі
бронювання.
2.4. При безготівковому розрахунку попередньо сплачується 100% замовлених послуг. Інші засоби розміщення
можуть встановлювати інший розмір передоплати. Розмір передоплати повідомляється в процесі бронювання.
Оплату за безготівковим розрахунком можуть виробляти юридичні і фізичні особи. Оплата повинна бути
здійснена протягом 3 робочих днів після отримання рахунку на оплату заброньованих номерів (послуг). Деякі
засоби розміщення встановлюють обмеження по бронюванню номера з оплатою безготівковим
перерахуванням за кілька днів (за загальним правилом за 5 днів) до передбачуваної дати заїзду.
2.5. При оплаті на місці заброньованих номерів (послуг) Ви оплачуєте замовлення готівкою одразу після
прибуття в готель Едем.

Увага! Готель Едем має право надання безповоротних тарифів. За умовами зазначених неповоротних тарифів, в разі скасування броні або незаїзду гостя внесена ним передоплата (повністю або частково) не підлягає
поверненню і залишається в готелі Едем в якості штрафної санкції. Рекомендуємо уважно ознайомитися з
умовами спеціальних пропозицій до завершення процесу бронювання.

2.6. Резервування номерів проводиться безпосередньо при бронюванні. Підтвердження броні (ваучер) буде
надісланий по електронній пошті одразу після оформлення замовлення на адресу вказану вами при

оформленні замовлення. Рекомендується роздрукувати і зберегти його. Крім того, ваучер підтверджується,
однак через технічні причини готель Едем не може перевірити факт доставки підтвердження по електронній пошті. При цьому бронювання своєї сили не втрачає.

3. Зміна замовлення

Гість може змінити Замовлення на бронювання номерів не пізніше, ніж за 3 дні до дати заїзду шляхом
направлення до Готелю повідомлення у письмовій формі на електронну пошту info@hotel-edem.lviv.ua*.
                   *Замовлення можна змінити лише за умови наявності вільних категорій номерів.
Попередньо перевіривши умови ануляції броні, Ви можете скасувати існуючу бронь і оформити нову по
параметрам, що Вас цікавлять через систему бронювання.

4. Анулювання замовлення

4.1 Гість може анулювати Замовлення на бронювання номерів.
Анулювання поділяється на три види:
своєчасне анулювання без застосування штрафних санкцій – відмова замовника від використання
заброньованих послуг не пізніше ніж за три доби до дати запланованого заїзду (шляхом направлення до Готелю
повідомлення у письмовій формі на електронну пошту info@hotel-edem.lviv.ua)*;
пізнє анулювання – анулювання у термін протягом останніх трьох діб перед заїздом з застосуванням штрафних
санкцій в повному обсязі (шляхом направлення до Готелю повідомлення у письмовій формі на електронну
пошту info@hotel-edem.lviv.ua)*;
неприбуття з застосуванням штрафних санкцій в повному обсязі.
*Дане правило не поширюється на групові бронювання.
Неприбуття
При відсутності поселення Гостей у Готель до 18 год.00 хв., Готель о 18 год. 00 хв. Дня заїзду може анулювати Замовлення, яке не підтверджене Гарантійним листом Гостя або перерахуванням коштів.

4.2. У разі використання електронної оплати, а саме банківської карти або електронних грошей, грошові кошти
будуть повернені на банківську карту або електронний гаманець, за допомогою яких було здійснено оплату
бронювання, протягом 45 робочих днів з моменту отримання нами повідомлення про анулювання броні. Час
між операцією повернення і реальним зарахуванням грошей на рахунок клієнта залежить від внутрішніх
банківських процедур і внутрішніх процедур платіжних систем.

4.3. При скасуванні замовлення рекомендуємо вам зв’язатися нами для вирішення питання повернення грошей
зручним для Вас способом.

4.4. У випадку пізнього анулювання замовлення або незаїзду гостя готель Едем вправі застосувати до клієнта штрафні санкції.

Правила пізнього скасування, а саме терміни і розмір штрафної санкції, встановлюються кожним засобом
розміщення самостійно. Необхідно в процесі бронювання уважно читати умови бронювання, правила що
застосовуються для спеціальних пропозицій, а також умови пізнього анулювання, зазначені на сторінці готелю
Едем, на формі бронювання і в ваучері.

У разі передчасного від’їзду клієнта, готель не забов’язаний здійснювати процедуру заселення раніше зазначеного у ваучері часу.

5. Вартість номерів і послуг засобів розміщення
5.1. Всі ціни, зазначені в системі бронювання сайту, визначаються готелем Едем та діють для всіх випадків
бронювання в рамках системи онлайн-бронювання сайту готелю Едем за параметрами, встановленими
засобами розміщення.

5.2. Бронювання проводиться за цінами, що діють в період передбачуваного проживання. Засіб розміщення
гарантує, що заявлена ​​в системі вартість номерів і послуг має обов’язкову силу для кожного бронювання.

5.3. Всі ціни дійсні за один номер на обраний період проживання, включаючи послуги, зазначені в описі
номера, які не підпадають під категорію платних послуг. Ціни можуть не включати деякі податки і збори, що
встановлюються місцевими органами влади.

5.4. Всі ціни в системі онлайн-бронювання сайту готелю Едем вказані в гривнях.

6.Захист інформації

6.1. Щоб дізнатись більш детально про захист інформації ознайомтесь із Положенням про конфіденційність
інформації та захист персональних даних

Додаткові умови, у зв’язку з пандемією

  1. Відвідувачі знаходяться в готелі в масках (крім номерів), біля входу дезинфікують руки.
  2. Заклад встановлює розмітку для забезпечення дистанції між відвідувачами та відвідувачами й рецепцією не менше 1.5 м
  3. Відвідувачам обов’язково вимірюють температуру, у разі підвищеної (більше 37,5) – працівник закладу пропонує відвідувачу: зателефонувати до лікаря особисто та повідомити про свій стан і підвищену температуру, допомогти йому сконтактувати з лікарем або ж, за можливості, пройти експрес-тестування (за умови негативного результату, відвідувач може продовжити поселення)
  4. Дозволено знаходитися не більше одної людини на 10 кв м у приміщеннях загального користування.
  5. Поселення більше 1 особи в багатомісний номер – лише після підписання відвідувачами окремої згоди.
  6. За недотримання правил заклад має право виселити відвідувача.
  7. Про симптоми ГРЗ відвідувач має повідомити адміністратора закладу, звернутися до медичної служби, ізолюватися в тимчасовому окремому приміщенні (ізолюватися повинні й ті, хто контактував із ним).